طلوع ماسال

پایگاه فرهنگی خبری شهرستان ماسال

طلوع ماسال

پایگاه فرهنگی خبری شهرستان ماسال

به دلیل فیلترینگ تلگرام به دلایل امنیتی ، طلوع ماسال تا اطلاع ثانوی از همین ساعت به کار خود ادامه میدهد

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۶، ۰۰:۲۵ - Muhammad Yghoubi
    Mer30

معارفه فرماندار جدید ماسال

| دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ب.ظ

 سیاسی هستم اما در کار جناح بندی سیاسی را نمی پذیرم
فرماندار جدید ماسال گفت: بنده آدم سیاسی ای هستم و دیدگاه های سیاسیِ فراوانی دارم اما در کار اجرایی به هیچ وجه جناح بندی سیاسی را نمی پذیرم. همه ما وظیفه داریم خدمتگذار مردم باشیم.

محمد جواد عامر فرماندار جدید شهرستان ماسال ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار ماسال ضمن تقدیر از همه حاضرین و استاندار گیلان گفت: در اولین جلسه شورای اداری خواسته هایم را به مسئولین عزیز شهرستان خواهم گفت.
عامر خاطر نشان کرد: فقط بسنده کنم به این حرف که بنده آدم سیاسی ای هستم و دیدگاه های سیاسیِ فراوانی دارم اما در کار اجرایی به هیچ وجه جناح بندی سیاسی را نمی پذیرم. همه ما وظیفه داریم خدمتگذار مردم باشیم.

وی با اشاره به حکم صادره از سوی استاندار گیلان مبنی بر سرپرستی فرمانداری شهرستان ماسال عنوان کرد: در روزی که استاندار محترم حکم سرپرستی من را امضا کردند خدواند از من امتحان سختی را گرفت. آن روز مصادف بود با سالروز شهادت برادر عزیزم.

عامر افزود: امیدوارم که خداوند این توفیق را به من بدهد که به کمک همه شما عزیزان و همه تفکرات، به مردم فرهیخته و بزرگوار شهرستان ماسال خدمت کنیم و فردای قیامت شرمنده شهدا، امام شهدا و ائمه معصومین نباشیم./

منبع:  ماسال نیوز

نظرات  (۱)

ببینیم چیکار میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی