طلوع ماسال

پایگاه فرهنگی خبری شهرستان ماسال

طلوع ماسال

پایگاه فرهنگی خبری شهرستان ماسال

به دلیل فیلترینگ تلگرام به دلایل امنیتی ، طلوع ماسال تا اطلاع ثانوی از همین ساعت به کار خود ادامه میدهد

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۶، ۰۰:۲۵ - Muhammad Yghoubi
    Mer30

حقوق کارکنان شهرداری شاندرمن پرداخت نشده است!

| سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ب.ظ


شهردار شاندرمن: حقوق اسفند ماه را ندادیم چون پرسنل بعد از تعطیلات عید نیاز به پول دارند! / استدلال تاریخی شهردار هنوز عملیاتی نشده است


حقوق اسفندماه پرسنل شرکتی شهرداری شاندرمن در حالی پرداخت نشده که شهردار پیش از عید نوروز در واکنش به انتقادات گفته بود: بعد از تعطیلات عید، پرسنل نیاز به هزینه دارند، در تعطیلات عید، عیدی می‌دهند! به همین خاطر مبالغی از جمله حقوق اسفند را گذاشته ایم که در بین تعطیلات نوروزی به آنان پرداخت کنیم.


به گزارش طلوع ماسال، به نقل از ماسال نیوز در حالی که حقوق اسفند ماه کارکنان شرکتی شهرداری شاندرمن به بهانه های واهی پرداخت نشده بود، با گذشت ۲۰ روز از فروردین ۹۶ همچنان این کارکنان در انتظار پرداخت حقوق هستند.


پیش از این مطلبی در خصوص عدم پرداخت حقوق اسفند ماه به این کارکنان در ماسال نیوز منتشر شده بود که سید نظام عبدالحسین زاده در پاسخ به آن با اشاره به این که ماسال نیوز کلا دروغ گوست و حقوق اضافه کار این کارکنان در چندین وهله در اسفند ماه پرداخت شده است گفت:

در مورد حقوق اسفند اگر می‌خواستم خودم را نشان بدهم می‌توانستم خقوق اسفند را بدهم. اما بعد از تعطیلات عید، پرسنل نیاز به هزینه دارند. در تعطیلات عید، عیدی می‌دهند! هزینه دارند، به همین خاطر مبالغی از جمله حقوق اسفند را گذاشته ایم که در بین تعطیلات نوروزی به آنان پرداخت کنیم.

این اظهارات در حالی است که پرداختی های اسفند ماه ۹۵ مجموعا حقوق و اضافه حقوق های عقب افتاده ای بود که می بایست در زمان مقرر پرداخت شود اما با تاخیر شهرداری در اسفند پرداخت شد.

طبیعتا پرداخت معوقات جای تقدیر و تشکر ندارد!علت عدم پرداخت حقوق اسفند ماه هم استدلالی تاریخی از سوی شهردار شاندرمن داشت که جا دارد سایر مسئولین هم در سال‌های آتی از این استدلال خنده آور بهره ببرند؛  «حقوق اسفند را نمی دهیم چون عید خرج دارید و پول از کفتان خواهد رفت!».

***

بیژن شعبانی عضو شورای شهر شاندرمن هم در واکنش به مطلب انتقادی ماسال نیوز در آستانه عید نوروز، ضمن دعوت همه به عدم غرض ورزی گفت: شهرداری از سوی شورا کاملا نظارت می شود و حقوق اسفند ماه پرسنل تا سیزدهم فروردین ۹۶ پرداخت خواهد شد. گویا در آخرین لحظات بخاطر شلوغی عملیات بانکی انجام نشده است.


***

بررسی های میدانی خبرنگار ماسال نیوز نشان می دهد تا به امروز (۲۰ فروردین) این حقوق پرداخت نشده و همان استدلال تاریخی عبدالحسین زاده هم عملیاتی نشده است.گفتنی است این تعداد از کارکنان، سه ماه اضافه کار هم نگرفته اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی