طلوع ماسال

پایگاه فرهنگی خبری شهرستان ماسال

طلوع ماسال

پایگاه فرهنگی خبری شهرستان ماسال

به دلیل فیلترینگ تلگرام به دلایل امنیتی ، طلوع ماسال تا اطلاع ثانوی از همین ساعت به کار خود ادامه میدهد

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۶، ۰۰:۲۵ - Muhammad Yghoubi
    Mer30

نوبخت نقش اول را در تغییر مدیران استان گیلان دارد

| چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۴۵ ق.ظ

نوبخت نقش اول را در تغییر مدیران استان گیلان دارد / در انتخابات مدیران استان تحت فشار عوامل نوبخت بودند.


نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه دکتر نوبخت نقش اول را در تغییرات در استان گیلان دارد و در این تغییرات، راه امام (ره) و انقلاب مدنظر قرار گرفته نمی شود و تنها بحث های سیاسی و حزبی مطرح است.

محمود شکری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماسال درباره مسائل اخیر پیش آمده در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و استعفای رییس بیمارستان رسالت ماسال اظهار داشت: زمانی که دکتر بهبودی به عنوان یک متخصص غیر سیاسی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود نمایندگان استان تلاش کردند وی را در این سمت حفظ کنند. حتی وزیر بهداشت نیز با ابقای دکتر بهبودی موافق بود و نمی خواست در استان تغییرات ایجاد شود اما دستورات دولت تدبیر و امید، عامل این تغییر در استان شد و پرفسور برزه گر جایگزین ایشان شد.

وی افزود: متأسفانه دکتر نوبخت نقش اول را در تغییرات در استان گیلان دارد و در این تغییرات، راه امام (ره) و انقلاب مدنظر قرار گرفته نمی شود و تنها بحث های سیاسی و حزبی مطرح است تا مباحث تخصصی. به عنوان مثال آموزش و پرورش گیلان به دلیل انتصاب افراد حزبی و جناحی در کشور کاهش رتبه داشته است و یا رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه تخصصی در برنامه ریزی دارد .یک سازمان که بیشترین نقش را در برنامه ریزی استان دارد را به فردی غیرتخصصی و فاقد تجربه که حتی یک روز سابقه کار در سازمان برنامه ریزی را ندارد سپرده اند به این ترتیب باید فاتحه برنامه ریزی استان را خواند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه پرفسور برزیگر در زمان خودش به این دلیل که یک اصلاح طلب بود در سمت رییس دانشگاه علوم پزشکی منصوب شد نه به عنوان یک متخصص گفت: در حوزه ی تالش ما دو بار نشست تخصصی درباره مسائل علوم پزشکی داشته ایم اما مصوبات این نشست ها اجرایی نشد. حتی پیش از آغاز تبلیغات انتخابات و در دی ماه، برنامه بازدید از مراکز ماسال، رضوانشهر و تالش با پرفسور برزیگر گذاشته شد اما یک روز قبل از بازدید به این بهانه که بنده نامزد انتخابات هستم برنامه را با پیام رییس شبکه بهداشت تالش لغو کردند و گفتند استاندار و وزارت بهداشت از ما خواسته اند با نامزدها برنامه نداشته باشیم که با پیگیری بنده هر دوی این سازمان ها این موضوع را تکذیب کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجس افزود: عدم توانمندی پرفسور برزه گر در مدیریت عاملی شد که بالاخره او هم از این سمت کنار رفت و دکتر یوسف زاده جایگزین وی شد که به نظر من گزینه خوبی برای این سمت هستند.

شکری با طرح این موضوع که انتخابات دهم تالش ۲ قطبی شده بود اظهار کرد: در انتخابات تالش در یک سمت سلامت اقتصادی، پاکی و شفافیت و در مقابل جناح ثروت اندوز قرار گرفته بود. البته این به این معنی نیست که نامزدهای پاک دست دیگری در انتخابات حضور نداشتند بلکه نامزدهای جوان و پاک دیگری هم در انتخابات حضور داشتند اما ثروت اندوزان در یک جناح و اطراف یک نامزد قرار گرفته بودند و در جامعه جو پلیسی سختی ایجاد کرده بودند و البته دولت هم به این جو کمک کرد.

وی ادامه داد: اینکه بگویم دولت در برابر من کاندیدای خاصی داشت درست نیست بلکه به نظر من آقای نوبخت در برابر من نامزدی داشت و متأسفانه مدیران استان هم تحت فشار عوامل آقای نوبخت بودند و درباره تمام زحمات ما سیاه نمایی می کردند و وانمود می کردند که نماینده ی تالش در ظرف این چهار سال کاری نکرده است و برای این کار خانه به خانه می رفتند و به مردم این موضوع را گوشزد می کردند در حالی که ما طبق آمار اقدامات زیادی انجام داده ایم و در برخی موارد به اندازه سی سال گذشته کار شده است.

نماینده مردم تالش درباره اظهارات فرماندار ماسال درباره کاهش هزینه های جاری دولت در سال ۹۴ نیز گفت: هزینه جاری دولت در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ حداقل ۱۴ درصد افزایش داشته است و قطعا هزینه ها افزایش پیدا کرده است و اگر ما تنها افزایش حقوق کارمندان را در نظر بگیریم بصورت طبیعی هزینه های جاری افزایش پیدا می کند. البته من نسبت به آقای دکتر قاسم نژاد ارادت دارم اما نباید در ارایه آمار دست به عوامفریبی زد. من مخالف دولت نیستم و تا زمانی که رهبر انقلاب از دولت حمایت می کنند ما نیز حامی دولت خواهیم بود اما این به معنی عدم انتقاد از دولت نیست اما سد ایجاد کردن در برابر دولت خلاف اصول است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی