طلوع ماسال

پایگاه فرهنگی خبری شهرستان ماسال

طلوع ماسال

پایگاه فرهنگی خبری شهرستان ماسال

به دلیل فیلترینگ تلگرام به دلایل امنیتی ، طلوع ماسال تا اطلاع ثانوی از همین ساعت به کار خود ادامه میدهد

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۳ فروردين ۰۳، ۰۶:۳۳ - حسن
    خر
  • ۱۱ دی ۹۶، ۰۰:۲۵ - Muhammad Yghoubi
    Mer30

فرماندار ماسال در گفتگو با کاسپین:

بیش از ۱۰ هزار نفر در ایام نوروز از جاذبه های گردشگری ماسال بازدید کردند.

فرماندار ماسال با تاکید براینکه در سال ۹۵ دو هتل به اماکن اقامتی شهرستان در راستای اسکان مسافران نوروزی اضافه شده است، گفت: امسال تا اولین روزهای فاز دوم تعطیلات نوروزی بیش از ۱۰ هزار نفر از شهرستان ماسال بازدید کردند

محمود قاسم نژاد در گفتگو با خبرگزاری بین المللیکاسپین از ماسال با اشاره به مسافرت های نوروزی به این شهرستان، اظهار کرد:گیلان در کنار سایر استان های نوار شمالی کشور از محور های اصلی گردشگری در ایام تعطیلات نوروز است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: حجم مسافران نوروزی در سال ۹۵ که از شهرستان ماسال استقبال کرده اند  نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

فرماندار ماسال با تاکید براینکه در سال ۹۵ دو هتل به اماکن اقامتی شهرستان در راستای اسکان مسافران نوروزی اضافه شده است، اضافه کرد: امسال تا اولین روز های فاز دوم تعطیلات نوروزی بیش از ۱۰ هزار نفر از  شهرستان ماسال بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ تهیه ارزاق برای مسافرین مشکلی نداریم، ابراز کرد: ماسال با برخورداری از طبیعت زیبا و مکان های تفریحی از جمله مناطق بکر گردشگری در گیلان محسوب می شود.

محمود نژاد در خاتمه اظهار کرد: مسیر هایی که به مناطق ییلاقی شهرستان ماسال ختم می شود مملو از مسافران نوروزی و با حجم بالای ترافیک مواجه است و در موج دوم سفر های نوروزی هم افزایش این حجم مسافر پیش بینی می شود.

منبع؛کاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی