طلوع ماسال

پایگاه فرهنگی خبری شهرستان ماسال

طلوع ماسال

پایگاه فرهنگی خبری شهرستان ماسال

به دلیل فیلترینگ تلگرام به دلایل امنیتی ، طلوع ماسال تا اطلاع ثانوی از همین ساعت به کار خود ادامه میدهد

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۳ فروردين ۰۳، ۰۶:۳۳ - حسن
    خر
  • ۱۱ دی ۹۶، ۰۰:۲۵ - Muhammad Yghoubi
    Mer30

تشدید نظارت بر هتل ها و رستوران های تالش

| پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ب.ظ

نظارت بر هتل ها و رستوران های تالش تشدید میابد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان تالش از تشدید نظارت بر هتل ها ، رستوران ها و واحدهای پذیرایی این شهرستان خبر داد.

 حسن کاظمی از آمادگی کامل تالش برای میزبانی از گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: تیم های بازرسی و نظارت شهرستان از اماکن پذیرایی، اقامتی و خدماتی گردشگران بازرسی کرده و این اقدام تا پایان تعطیلات نوروزی بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با تاکید بر نظارت مستمر و جدی بر عرضه خدمات در رستوران های تالش گفت: بصورت جدی بر این اماکن نظارت داشته و با متخلفین بهداشتی برخورد می شود.

شهردار تالش نیز گفت: با برداشتن گام های اساسی برای توسعه گردشگری به استقبال مسافران نوروزی می رویم.

حسن محمدپور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا راه اندازی سورتمه، طرح ساحلی قروق، پارک جنگلی سیاهداران و پارک جنگلی ناله داغی آماده پذیرایی از گردشگران است و در عین حال، توسعه فضاهای گردشگری در جلگه و ساحل را هم در دستور کار قرار داده ایم.

وی گفت: طرح ساحلی قروق در ساحل دریا و منتهی به شهر تالش در ۲۴ هکتار احداث شده ، دو مجموعه بزرگ جنگلی و گردشگری سیاهداران و ناله داغی از جمله ظرفیت های تالش محسوب می شوند.

وی زیباسازی شهر ، ارتقای خدمات رسانی ، بهسازی و تعریض خیابان ها را دیگر برنامه های شهرداری در آستانه نوروز ذکر و اضافه کرد: مقر ستاد تسهیلات نوروزی در شهرداری تالش مسقر بوده و به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی از مسافران و رفع مسائل و مشکلات موجود است.

محمدپور همچنین از اتمام خط کشی خیابان های اصلی این شهر در آستانه ایام نوروز خبر داد و گفت: قبل از شروع ایام تعطیل و نوروز ، نواقص تابلوهای نصب شده در معابر رفع و شست و شوی علامت و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نیز انجام می شود.

وی از برپایی سفره بزرگ هفت سین نوروزی در میدان امام خمینی شهر تالش بمناسبت سال تحویل خبر داد و افزود: گل آرایی، چمن آرایی محوطه های فضای سبز و آسفالت از جمله اقدام های انجام شده شهرداری تالش در استقبال از نوروز است.

منبع: ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی