طلوع ماسال

پایگاه فرهنگی خبری شهرستان ماسال

طلوع ماسال

پایگاه فرهنگی خبری شهرستان ماسال

به دلیل فیلترینگ تلگرام به دلایل امنیتی ، طلوع ماسال تا اطلاع ثانوی از همین ساعت به کار خود ادامه میدهد

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۳ فروردين ۰۳، ۰۶:۳۳ - حسن
    خر
  • ۱۱ دی ۹۶، ۰۰:۲۵ - Muhammad Yghoubi
    Mer30

طرح آرامش بهاره

| چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۳۷ ب.ظ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ماسال از برگذاری طرح آرامش بهاره در ۵ بقعه متبرکه شهرستان خبر داد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال گفت: طرح آرامش بهاری در ۵ بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال به نقل از ماسال تی وی، حمید رحیمی، رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال در گفت‌وگو باشبستان از ماسال اظهار کرد: طرح آرامش بهاری همچون سال‌های گذشته و همزمان با سراسر کشور در پنج بقعه شاخص این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان ماسال از ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۵ فرودین ۹۵ اجرا می‌شود، افزود: نظافت و آماده سازی بقاع و غبارروبی امامزادگان در راستای پذیرایی از زائرین در این ایام از جمله برنامه‌های ما در ابتدای این طرح به شمار می‌رود.

رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال گفت: برگزاری مراسم تحویل سال همراه با قرائت دعای تحویل سال و پخش پیام مقام معظم رهبری در ابتدای سال از برنامه‌های اصلی برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع شاخص است.

رحیمی تصریح کرد: فضاسازی محیطی، برپایی خیمه‌های معرفت و نمایشگاه، برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات فرهنگی روزانه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و… از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ماسال است.

وی اسکان موقت زائرین را یکی دیگر از برنامه‌های طرح آرامش بهاری عنوان و خاطرنشان کرد: در اسکان زائرین هیچ وجهی از آنان دریافت نخواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال با بیان اینکه برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) و روز زن در بقاع شاخص انجام خواهد شد، اظهار کرد: ویژه برنامه روز جمهوری اسلامی را نیز در بقاع متبرکه‌ای که طرح در آن‌ها برگزار می‌شود، خواهیم داشت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی